Warszawa - Magazynowa 9
W naszej ofercie m. in. : Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, fryzjer / salon piękności, parking w garażu, sejf, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, parking na miejscu, winda, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, pralnia chemiczna, pralnia, całkowity zakaz palenia, sklep na miejscu, transfer, dostęp za pomocą karty, przechowalnia bagażu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, monitoring wokół obiektu, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, ogrzewanie, faks / ksero, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, dostęp do Internetu, bezpłatne Wi-Fi, transfer (dodatkowa opłata), całodobowa ochrona, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Wi-Fi, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, prywatny parking, Pojemniki na śniadanie na wynos, parking, klimatyzacja, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, transfer lotniskowy, Maseczki dla gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, usługa prasowania, śniadanie w pokoju, wypożyczalnia samochodów, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, Płatności bezgotówkowe są możliwe.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Platinum Residence Mokotów o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Recepcja czynna jest w godzinach 09:00–21:00. Goście, którzy będą chcieli wymeldować się poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o pozostawienie karty do drzwi w pokoju i zamknięcie drzwi. Przyjazd poza wyznaczonymi godzinami zameldowania objęty jest dodatkową opłatą w wysokości 120 PLN. Możliwość późnego przyjazdu musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji, aby zablokować depozyt w wysokości 100 PLN na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. W przypadku braku tej karty Goście mogą uiścić należność za pobyt za pomocą innej karty kredytowej. Obiekt nie akceptuje kart kredytowych należących do osób trzecich, kart debetowych ani kart wirtualnych. Obiekt Platinum Residence Mokotów zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty kredytowej w dowolnym czasie przed przyjazdem Gości w celu zagwarantowania rezerwacji. W apartamentach nie można organizować imprez, uroczystości ani żadnych innych wydarzeń, w których bierze udział więcej osób niż liczba Gości, dla których wynajęto dany apartament.Dostępne pokoje:
Apartament 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 37 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 45 mkw);
Apartament 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 37 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Warszawa - Platinum Residence Mokotów, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.235943